Elhízás pszichiátriai szerek miatt
Orvos válaszol rovatKérdező
Én már 20 éve vagyok kövérnek mondott nő :(
Ha diabétesz rendelőbe megyek, csak azzal foglalkoznak, miért vagyok kövér? Meg sem hallgatnak, hogy miért vagyok kövér? Mi hozta ki vagy elő? Sajnos férjem meghalt, és azóta én depressziós és pánik-beteg lettem :( 2 éves volt a kislányom, akivel egyedül maradtam :( Nem tudtam mit kezdjek az élettel :(
Éveket töltöttem szanatóriumban :( Rengeteg gyógyszert szedek rá :( Sajnos mindegyikre rá van írva, hogy testsúlynövelő van benne :( De ezt nem is akarják hallani itt Tatabányán :(
Nem tudom kinek jó, hogy a betegre nem figyelnek :( Csak a magukét mondják :( Üdv ...
Orvosszakértő
Kedves Kérdező!
Valóban számos pszichiátriai szer növeli a testsúlyt. Helyes táplálkozásterápiával ez még orvosolható. Dietetikust, táplálkozás-tudományban jártas szakembert keressen fel. Addig is próbáljon meg kevesebb cukrot, telített zsírt fogyasztani, többet mozogni.
