Orvos válaszol

Inzulin rezisztencia eredmény2012. 07. 20. | 11:21

Kedves Kérdező! Az eredmények alapján nem inzulinrezisztens.

Magas vércukorszint otthoni kezelése?2012. 07. 18. | 17:55

Ilyen magas értékek mellett nem elég a házi megoldás. Először is kontrolláltassa meg a mérést a háziorvosnál, aki ha igazolódik a cukorbetegség, gyógyszeres kezelést indít. Ami már most javasolt, az

Csökkent glükóz tolerancia2012. 07. 18. | 13:01

Kedves Kérdező! Azoknál a nőknél, akiknél a terhesség alatt csökkent glükóz tolerancia vagy cukorbetegség volt megállapítható, szülés után is rendszeresen ellenőrizni kell a vércukrot. Legyen egy terheléses vércukorvizsgálat.

Cukorbetegség, vérvétel lelet2012. 07. 17. | 19:50

Kedves Kérdező! A meforal mellett a vércukor és az inzulinszintje normális, csakúgy, mint a HOMA értéke. A pajzsmirigy működésében Hashimoto thyreoiditisre utaló eltérés van (TPO-AT és TG-AT magas), de a

Inzulinrezisztens vagyok?2012. 07. 17. | 17:20

Kedves Kérdező! Az inzulinszintjei picit emelkedettebbek, 45 IU/ml a felső határ, de semmiképpen nem annyira, hogy emiatt inzulinrezisztencuiáról kellejen beszélni az Ön esetében.

Ez már emelkedett értéknek számít?2012. 07. 17. | 17:20

Kedves Kérdező! Nem emelkedett, rendben vannak az értékek.

Cukorbetegség, laboreredmény2012. 07. 17. | 17:02

Kedves Kérdező! A laborvizsgálat eredménye nem az egyedüli dolog, ami utalhat cukorbetegségre. Ha a határértéken belül van az eredmény, az elvileg nem rossz, de ha mindig a felső határértéken van,

Endokrin2012. 07. 16. | 12:22

Kedves Kérdező! A vércukorszintje ezek alapján teljesen rendben van, inzulinszintet nem írt, így nem tudom, hogy inzulinrezisztens-e, de ennyi adat és ennyi "anamnézis" alapján nem gondolom, hogy szüksége van a

Inzulinrezisztencia, diéta2012. 07. 16. | 12:19

Kedves Kérdező! Eredmények nélkül nehéz megmondanom, hogy milyen gyógyszert kell szednie, de a menseszavar nem csak a túlsúlyos emberek problémája, a PCO (policisztás ovárium) soványaknál is lehetséges és ilyenkor a

Rosszullét, éhség érzet2012. 07. 16. | 11:55

Kedves Kérdező! A panaszok, amiket leír, lehetnek cukorbetegség tünetei is. Azt javaslom Önnek, minél hamarabb forduljon orvoshoz, hogy a szükséges kivizsgálásokat el tudják végezni.

close