Orvos válaszol

Szájszárazság okai
2011. 07. 30. | 18:14

Kedves Kérdező! Oka lehet nyálmirigy-gyulladás, szájüregi, gégészeti probléma, stb.Történjen fogászati, ha ez negatív, akkor fül-orr-gégészeti vizsgálat, amennyiben a cukorszintek rendben vannak, akkor ez nem lehet a probléma oka. Fogyasszon bő …

Rosszullét étkezés után
2011. 07. 28. | 20:11

Kedves Kérdező! A tünetek nem kifejezetten diabetesre utalnak. Nem írta, hogy mennyi magas a 105 kghoz és milyen a testfelépítése és a családjában gyakori-e a diabetes, viszont az egyértelmű diagnózishoz …

Cukorbetegség-Victosa
2011. 07. 20. | 20:24

Kedves Kérdező! Valószínű a Victosára gondol. Segít a vércukorszint normalizálásban anélkül, hogy alacsony vércukorszinteket okozna. Az inzulint azonban leginkább életmódváltással kerülheti el. Amennyiben a Victosát a diabetológusa javasolja, akkor valószínű ismeri annyira …

Aceton a vizeletben
2011. 07. 20. | 19:52

Kedves Kérdező! Éhezésre is utalhat, tehát ha hányt, és nem vett magához ételt, akkor annak is betudható.

Zsibbadás és diabetes
2011. 07. 20. | 19:30

Kedves Kérdező! Előfordulhat, hogy gyakrabban magas a vércukorszintje, így a normális vércukorszintet a szervezete alacsonyabbnak érzi. De ezt természetesen nem tudom biztosan megmondani, hiszen nem ismerem a szokásos vércukorprofilját, és …

Inzulin rezisztencia vizsgálata
2011. 07. 20. | 19:23

Kedves Kérdező! Nagyon remélem, hogy az inzulin szintjeit írta le, ha igen, akkor nem inzulinrezisztens, ebből a szempontból nincs akadálya a beavatkozásnak.

Nem szedem
2011. 07. 20. | 17:43

Kedves Kérdező! Ha az életmódváltással sikerül a kívánt vércukorértékeket elérnie (ez szerintem most igaz Önre), akkor nem kell szednie a gyógyszert, hiszen az első lépés mindig lehet az életmódváltás, ha …

Egyetlen megoldás
2011. 07. 20. | 17:22

Kedves Kérdező! Nem minden cukorbetegség egyforma, a kettes típusú az, ahol a diéta, a gyógyszeres kezelés segíthet, ez teljesen más módon alakul ki, legfőbb oka az inzulinrezisztencia a túlsúly következtében. …

Cukorbetegség és más
2011. 07. 20. | 17:20

Kedves Kérdező! A 6,3%os érték valóban picit magasabb, mint a normális. Látatlanban, fizikális vizsgálat is kiegészítő vérvételek nélkül (pl. inzulin szint és C peptid érték) nem illik egyértelműen nyilatkozni, de …

Inzulin rezisztencia És Adimet
2011. 07. 20. | 17:03

Kedves Kérdező! Ha valaki antidiabetikumot szed, nem igazán szoktuk terhelni, mert a gyógyszer szedésének általában az az oka, hogy magasabb a vércukorszintje vagy az inzulinszintje. Mindenesetre a jelenlegi eredményei teljesen …