Címke: vitaminok

Inzulinrezisztencia terhesen

Napjainkban az egyik legnagyobb akadályt a teherbeesésnél az inzulinrezisztencia okozza. Az emberi test anyagcseréjéhez a cukor nélkülözhetetlen. A hasnyálmirigy által ...

Övsömör cukorbetegen

75 éves vagyok, már 20 éve, hogy inzulinnal tartom renden a vércukor-szintemet. Másfél éve övsömöröm lett. Kérdésem, hogy van-e összefüggés a cukorbetegség és az övsömör között? Jelenleg nem a cukorbetegségből eredően fordulok Önökhöz hanem az övsömör miatt. Az időjárási frontok idején erőteljes szurkáló fájdalmat érzek, szinte kibirhatatlan. Milyen gyógyszeres kezeléssel lenne csökkenthető a fájdalom?

Égő érzés

Tisztelt Doktor! Mostanában a lábujjaimban és a talpamon égő érzést érzek, különösen esténként. Kérdésem az lenne, lehet-e ez kezdődő cukorbetegség jele? Azt hallottam ez annak a tünete. 30 éves vagyok, rendszeresen sportolok, de elég stresszes időszakot élek át mostanában.

Koleszterinszint-csökkentő helyett életmódváltás?

Tisztelt Doktor! Édesanyám 2010.11.05-én rutin laborvizsgálaton vett részt, ahol a következő eredmények születtek. vércukor: 7.9 össz-koleszterin: 6.8 trigliceridek: 2.6 LDL-koleszterin: 4.1 HDL koleszterin: 1.5 A háziorvos koleszterin csökkentőt javasolt, de édesanyám előbb meg szerette volna próbálni az életmódváltást. Diétázik és azóta napi 1 órát gyalogol vagy kerékpározik. Ennek hatására a következő mérés eredményei a következők. 2011.04. 08. vércukor: 8.3 össz-koleszterin: 4.79 trigliceridek: 0.94 LDL-koleszterin: 3.2 HDL koleszterin: 1.2 A háziorvos ezután 2011. 05.18-án terheléses vércukor vizsgálatot rendelt el. A vizelet minden esetben negatív lett. Éhgyomri vércukor:8.6 120 perces vércukor 7.9 Hgb A1c meghatározás: 5,3 Hgb A1c (IFCC) 34.4 .Ön szerint ilyen eredmények, megfelelő diéta és edzés program mellett elkerülhető-e a gyógyszerszedés? Gyógyteák, vitaminok helyettesíthetik-e a gyógyszereket? A stressz, a vizsgálattól való félelem megemelheti-e ilyen szinten a vércukor mennyiségét?

Cukor és reflux betegség

Tisztelt Doktor! A férjem 6 éve gyógyszeres cukorbeteg és most jelentkezett nála a kéz - láb erős zsibbadása és a bal lába nagyon hideg, rossz a közérzete, ideges, nagyon faj a háta, időközönként nagyon elmelegedik. A cukorbetegségen kívül még van egy reflux betegsége is, magas a vérnyomása. A kezelése a következő gyógyszerekből áll: amaril, omez, co-pressa. Nap mint nap romlik az állapota, mit tudna ajánlani, milyen kivizsgálást végezzünk el?

A vércukorszint nem csökken vitaminoktól

Kedves Orvosnő! Az a kérdésem, hogy a Béres 50 feletti vitamin mellett lehet-e szedni Diabetes, vagy Diabest vitamint? 57 éves nő vagyok, Dialosa 2 mg tabletta reggel, Mercformin 1000 mg délben és este. Az A1C 7,91, Glukóz 9,36, reggeli vércukor 8 körül volt, de most 10 körül van, és ezért gondoltam a fenti vitaminok szedésére. Vagy várom javaslatát a vércukor egyéb módszerrel történő csökkentésére. A fogyás és a sporton kívül. Köszönöm a válaszát előre is. Üdv ...

Lábfájás és vizelési problémák

Apukám cukorbeteg, inzulinos és elég nagy adagot írtak elő neki. A lába folyamatosan fáj, ég, zsibbad, már menni is alig bír. Vizelési problémái is vannak: fáj, akadozik. Mi lehet ennek az oka? Kihez kell fordulni? Köszönöm szépen.

Inzulinrezisztencia diéta

Az inzulinrezisztencia diéta igen fontos. Az étrend megváltoztatásának célja a negatív energiamérleg biztosítása révén a testsúly csökkentése, A hosszabb távra ...

close